Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Szkolenie zamknięte - mowy motywacyjne
Mając na uwadze rozwój swojej firmy należy pamiętać o rozwoju jej kadr czyli pracowników. To właśnie zasoby ludzkie i efektywne zarządzanie nimi stanowią podstawę sprawnego funkcjonowania
Obsługa konferencji - sale konferencyjne Kraków
Właściwa oprawa i przygotowanie wydarzeń firmowych i branżowych stanowi podstawę sukcesu. Dlatego decydując się na organizację eventu firmowego warto zadbać o detale, korzystając
Szkolenia zarządzanie zespołem - szkolenia w Szczecinie
Skuteczne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi niezwykle istotny element we współczesnym świecie biznesu. Zasoby kadrowe uważane są obecnie za największą
Kursy specjalistyczne Kraków - analiza finansowa
Jednym z podstawowych elementów zapewniających każdemu przedsiębiorstwu efektywne działanie i perspektywy rozwoju jest właściwa analiza finansowa. Odpowiednio przeprowadzona
Szkolenia ISO 9001 - sale szkoleniowe Katowice
Odpowiednia wiedza i kompetencje powinny zostać poparte ukończeniem właściwych kursów, szkoleń oraz posiadanymi certyfikatami. Nie inaczej jest w przypadku szkoleń audytorskich,
Szkolenia Wrocław: Excel w HR
Właściwie wykorzystanie dostępnych narzędzi i oprogramowania przez pracowników stanowi niezwykle istotny element wpływający na wydajność podejmowanych przez dział HR działań. Nawet najnowocześniejsze
Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem,

Posted by on Kwi 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa