Pages Menu
Categories Menu
Szukamy mieszkania na zakup pod wynajem studencki
Inwestycja w zakup mieszkania pod wynajem studencki to doskonały sposób na zabezpieczenie swojej finansowej przyszłości Kupując lokum nawet przy pomocy zewnętrznego finansowania,
Jak znaleźć pracę w sektorze finansowym w Białymstoku?
Białostocki rynek pracy jest bardzo obszerny. Każdy ma możliwość znalezienia pracy zarobkowej, która będzie go satysfakcjonowała. Sektor finansowy rozwija się bardzo
Szkolenia Wrocław: Excel w HR
Właściwie wykorzystanie dostępnych narzędzi i oprogramowania przez pracowników stanowi niezwykle istotny element wpływający na wydajność podejmowanych przez dział HR działań. Nawet najnowocześniejsze
Matematyka - potęga liczb
Matematyka z reguły nie bywa kochana przez uczniów. Dodawać i odejmować uczymy się szybko, kiedy jednak do programu nauczania dochodzą bardziej skomplikowane zagadnienia, wiele dzieci się zniechęca.
Dlaczego warto brać udział w konferencjach biznesowych?
Konferencje biznesowe to doskonały sposób na rozwój i inwestycja w przyszłość. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem pozwala spojrzeć z innej perspektywy i zyskać
Obsługa konferencji - sale konferencyjne Kraków
Właściwa oprawa i przygotowanie wydarzeń firmowych i branżowych stanowi podstawę sukcesu. Dlatego decydując się na organizację eventu firmowego warto zadbać o detale, korzystając
Nauka przez zabawę
W przypadku dzieci najlepiej zdaje egzamin nauka przez zabawę. A w jaki sposób zachęcić dziecko do nauki gry w szachy? Nie inaczej niż… właśnie przez zabawę! Bo choć jest to ciekawa gra i rozrywka sama

Posted by on kw. 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa