Pages Menu
Categories Menu
Nauka przez zabawę
W przypadku dzieci najlepiej zdaje egzamin nauka przez zabawę. A w jaki sposób zachęcić dziecko do nauki gry w szachy? Nie inaczej niż… właśnie przez zabawę! Bo choć jest to ciekawa gra i rozrywka sama
Szkolenie zamknięte - mowy motywacyjne
Mając na uwadze rozwój swojej firmy należy pamiętać o rozwoju jej kadr czyli pracowników. To właśnie zasoby ludzkie i efektywne zarządzanie nimi stanowią podstawę sprawnego funkcjonowania
Jak przygotować się do egzaminu z języka angielskiego?
Ludzie, którzy uczą się języka angielskiego mogą ubiegać się o odpowiednie certyfikaty, które poświadczają odpowiednie kwalifikacje językowe. Aby uzyskać taki certyfikat,
Szkolenia zarządzanie zespołem - szkolenia w Szczecinie
Skuteczne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi niezwykle istotny element we współczesnym świecie biznesu. Zasoby kadrowe uważane są obecnie za największą
Dlaczego warto brać udział w konferencjach biznesowych?
Konferencje biznesowe to doskonały sposób na rozwój i inwestycja w przyszłość. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem pozwala spojrzeć z innej perspektywy i zyskać
Jak znaleźć pracę w sektorze finansowym w Białymstoku?
Białostocki rynek pracy jest bardzo obszerny. Każdy ma możliwość znalezienia pracy zarobkowej, która będzie go satysfakcjonowała. Sektor finansowy rozwija się bardzo
Coaching menedżerski - gdzie organizowane jest najbliższe szkolenie coaching Śląsk
Podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji jest szczególnie ważne w przypadku osób piastujących kierownicze, menadżerskie stanowiska.

Posted by on kw. 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa