Pages Menu
Categories Menu
Jak znaleźć pracę w sektorze finansowym w Białymstoku?
Białostocki rynek pracy jest bardzo obszerny. Każdy ma możliwość znalezienia pracy zarobkowej, która będzie go satysfakcjonowała. Sektor finansowy rozwija się bardzo
Wiedza o Polsce i Świecie w małym palcu!
Każdy Obywatel powinien posiadać wiedzę o swoim kraju, o społeczeństwie, a także o świecie. Niestety lekcje w szkole nie zawsze prowadzone są w taki sposób, aby ucznia zaintrygować
Dlaczego warto brać udział w konferencjach biznesowych?
Konferencje biznesowe to doskonały sposób na rozwój i inwestycja w przyszłość. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem pozwala spojrzeć z innej perspektywy i zyskać
Możliwości zawodowe dla młodych osób
Chęć posiadania jak najlepszej i możliwie jak najlepiej opłacanej pracy zawodowej, to pragnienie każdego młodego człowieka. Posiadanie dobrej pracy wymaga jednak pewnego zaangażowania
Obsługa konferencji - sale konferencyjne Kraków
Właściwa oprawa i przygotowanie wydarzeń firmowych i branżowych stanowi podstawę sukcesu. Dlatego decydując się na organizację eventu firmowego warto zadbać o detale, korzystając
Certyfikaty językowe
Czym są certyfikaty językowe? Do czego są nam potrzebne? Po co się o nie ubiegać? Na takie pytania znajdziesz odpowiedź poniżej.
Certyfikat językowy- co to jest?
Certyfikaty językowe to dokumenty,
Kursy specjalistyczne Kraków - analiza finansowa
Jednym z podstawowych elementów zapewniających każdemu przedsiębiorstwu efektywne działanie i perspektywy rozwoju jest właściwa analiza finansowa. Odpowiednio przeprowadzona

Posted by on kwi 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa