Pages Menu
Categories Menu
Nauka przez zabawę
W przypadku dzieci najlepiej zdaje egzamin nauka przez zabawę. A w jaki sposób zachęcić dziecko do nauki gry w szachy? Nie inaczej niż… właśnie przez zabawę! Bo choć jest to ciekawa gra i rozrywka sama
Wiedza o Polsce i Świecie w małym palcu!
Każdy Obywatel powinien posiadać wiedzę o swoim kraju, o społeczeństwie, a także o świecie. Niestety lekcje w szkole nie zawsze prowadzone są w taki sposób, aby ucznia zaintrygować
Kurs operatora wózka widłowego
Ambitni ludzie często twierdzą, że aby mieć dobrą pracę, potrzebne są dobrze zdana matura i studia. Oczywiście, jest to sposób na zapewnienie sobie wysokopłatnej pracy, jednak nie jest on
Operator wózka widłowego. Ile zarabia? Jak zdobyć uprawnienia?
Operator wózka widłowego to jedna z tych profesji, która nawet w wyniki pandemicznych zawirowań oraz kryzysu nie straciła swojej atrakcyjności oraz dobrych
Nauka angielskiego - inspiracje
Językowy egzamin cae jest coraz bardziej popularny i coraz więcej osób decyduje się na zaliczenie go - nawet jeśli nie wybierają się do pracy za granicę. Warto przygotować się do tego rodzaju
Przegląd edukacyjnych zabawek dla dzieci
Na rozwój dziecka w dużej mierze wpływa zabawa oraz bodźce zewnętrzne, jakich mu dostarczamy. Wybierając zabawki dla dziecka warto kierować się przede wszystkim ich cechami edukacyjnymi,
Praca dla nauczyciela.
W ostatnich czasach doszło do wielu zmian w polskim szkolnictwie. Ponownie zrezygnowano z istnienia gimnazjum, co doprowadziło do zwolnienia wielu nauczycieli. Obecnie uczniowie chodzą do podstawówki

Posted by on sty 23, 2021 in Szkolenia |

Jak boty mogą wspomagać lokalny biznes?

Jak boty mogą wspomagać lokalny biznes?

Automatyzacja procesów biznesowych, czyli delegowanie niektórych zadań inteligentnym systemom komputerowym to już nie science fiction. Rozwój lokalnego biznesu mogą wspomóc nowoczesne rozwiązania, takie jak np. boty. Jak je wdrożyć i dlaczego warto?

Boty – co to takiego?

Prowadzisz biznes lokalny, ale wciąż szukasz sposobu na to, by zwiększyć liczbę klientów zainteresowanych usługami lub produktami? Ogromne korzyści może Ci przynieść wdrożenie nowoczesnych rozwiązań marketingowych, takich jak boty. Co to takiego?

Wyróżniamy dwa rodzaje botów, czyli oprogramowania komputerowego służącego do komunikacji z klientem. Są to chatboty – roboty prowadzące konwersację w formie chatu oraz voiceboty – oprogramowanie, które do rozmów z klientami używa interfejsu głosowego. Ich główne zadania to odpowiadanie na zadawane pytania, pomaganie w wypełnianiu formularzy, przekierowywanie do odpowiedniej osoby (konsultanta) oraz prowadzenie przez proces zakupowy (włącznie ze sprzedażą dodatkowych artykułów).

Jakie obszary można zautomatyzować w firmie?

Boty mają na celu zautomatyzować powtarzalne procesy w firmie. Dotyczy to zarówno biznesów lokalnych, jak i globalnych. Z ich pomocą można usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie, a także odciążyć takie działy jak np. Helpdesk czy BOK.

Roboty mogą pracować na infolinii i odbierać telefony od klientów. Można je także spotkać na czacie i komunikować się z nimi poprzez wpisywanie konkretnych poleceń z poziomu komputera lub urządzeń mobilnych. Ostatnio coraz częściej tego typu rozwiązania można spotkać także w obszarach HR – chatboty są wykorzystywane np. do przeprowadzania wstępnej rekrutacji do firmy.

Dlaczego warto wdrożyć w firmie boty?

Dlaczego warto wdrożyć boty w biznesie lokalnym? Rozwiązanie to wiąże się przede wszystkim z dużą oszczędnością czasu oraz środków. Programy komputerowe pracują przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie muszą odpoczywać, są zawsze doskonale wydajne i nie potrzebują L4.

Dzięki nim możesz:

  • pozyskać nowych klientów – boty da się łatwo zintegrować z popularnymi serwisami społecznościowymi, takimi jak np. Facebook czy Instagram i w ten sposób dotrzeć z ofertą do zupełnie nowych odbiorców;
  • usprawnić procesy sprzedażowe – w dzisiejszych czasach, zamiast czekać godzinami w kolejkach, by zrobić zakupy, wystarczy szybki kontakt z botem, oprogramowanie pomoże sfinalizować zakup i doradzi najlepsze rozwiązania;
  • usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie – boty są coraz częściej wykorzystywane jako źródło informacji – pracownik może się dopytać chatbota o sposób wypełnienia umowy lub nawet wypełnić z jego pomocą wniosek o urlop;
  • utrzymać zainteresowanie obecnych klientów – boty opiekują się klientem przez 24 godziny na dobę, odpowiadają na jego pytania błyskawicznie i pomagają w różnych sprawach – sprawna obsługa klienta przedkłada się na jego zadowolenie oraz lojalność wobec marki;
  • zwiększyć sprzedaż w obrębie wybranego rejonu – bota da się zaprogramować tak, by wskazywał on użytkownikowi punkt sprzedaży znajdujący się w najbliższej okolicy.

Brzmi pięknie? A to tylko niektóre z dostępnych możliwości!