Pages Menu
Categories Menu
Szkolenia dla menadżerów firm - szkolenia systemy zarządzania
Systemy zarządzania stanowią pojęcie obecne we współczesnym biznesie. Tradycyjne i potoczne rozumienie tego pojęcia ogranicza się do utożsamiania go z kadrą
Coaching menedżerski - gdzie organizowane jest najbliższe szkolenie coaching Śląsk
Podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji jest szczególnie ważne w przypadku osób piastujących kierownicze, menadżerskie stanowiska.
Dlaczego warto brać udział w konferencjach biznesowych?
Konferencje biznesowe to doskonały sposób na rozwój i inwestycja w przyszłość. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem pozwala spojrzeć z innej perspektywy i zyskać
Szukamy mieszkania na zakup pod wynajem studencki
Inwestycja w zakup mieszkania pod wynajem studencki to doskonały sposób na zabezpieczenie swojej finansowej przyszłości Kupując lokum nawet przy pomocy zewnętrznego finansowania,
Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem,
Operator wózka widłowego. Ile zarabia? Jak zdobyć uprawnienia?
Operator wózka widłowego to jedna z tych profesji, która nawet w wyniki pandemicznych zawirowań oraz kryzysu nie straciła swojej atrakcyjności oraz dobrych
Najlepsza praca - najlepsza jakość
Dobry referat to bardzo ważna sprawa. Nieważne czy podstawówka czy też liceum każdy chce być najlepszy, najlepiej oceniony.

Zadana praca domowa to początek wielkiej batalii, nieraz

Posted by on kwi 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa