Pages Menu
Categories Menu
Kurs operatora wózka widłowego
Ambitni ludzie często twierdzą, że aby mieć dobrą pracę, potrzebne są dobrze zdana matura i studia. Oczywiście, jest to sposób na zapewnienie sobie wysokopłatnej pracy, jednak nie jest on
Kursy specjalistyczne Kraków - analiza finansowa
Jednym z podstawowych elementów zapewniających każdemu przedsiębiorstwu efektywne działanie i perspektywy rozwoju jest właściwa analiza finansowa. Odpowiednio przeprowadzona
Operator wózka widłowego. Ile zarabia? Jak zdobyć uprawnienia?
Operator wózka widłowego to jedna z tych profesji, która nawet w wyniki pandemicznych zawirowań oraz kryzysu nie straciła swojej atrakcyjności oraz dobrych
Szkolenia Wrocław: Excel w HR
Właściwie wykorzystanie dostępnych narzędzi i oprogramowania przez pracowników stanowi niezwykle istotny element wpływający na wydajność podejmowanych przez dział HR działań. Nawet najnowocześniejsze
Przegląd edukacyjnych zabawek dla dzieci
Na rozwój dziecka w dużej mierze wpływa zabawa oraz bodźce zewnętrzne, jakich mu dostarczamy. Wybierając zabawki dla dziecka warto kierować się przede wszystkim ich cechami edukacyjnymi,
Rozwój biznesowej współpracy zagranicznej z Niemcami.
Na polskim rynku coraz częściej spotkać można międzynarodowe korporacje, których siedziby lub inne departamenty zlokalizowane są w Polsce. Pracownicy większości z
Wiedza o Polsce i Świecie w małym palcu!
Każdy Obywatel powinien posiadać wiedzę o swoim kraju, o społeczeństwie, a także o świecie. Niestety lekcje w szkole nie zawsze prowadzone są w taki sposób, aby ucznia zaintrygować

Posted by on kwi 30, 2017 in Szkolenia |

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta: Telefoniczna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta często postrzegana jest jako klucz do sukcesu prowadzenia działalności gospodarczej. Trudno nie zgodzić się z takim poglądem, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie jakości obsługi, na tym jak profesjonalna i kompetentna ona jest, klienci budują swoją opinię na temat całej firmy. Źle przeszkolona i niekompetentna obsługa może skutkować skutecznym zniechęceniem klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a wyrobioną na jego podstawie opinię bardzo ciężko potem zmienić.
Dlatego niezwykle istotna jest telefoniczna obsługa klienta – jej jakość oraz profesjonalizm konsultantów i innych osób odpowiedzialnych za rozmowę z klientem. Osoby te stanowią wizytówkę firmy, reprezentują ją. Dlatego warto zadbać o regularne i profesjonalne szkolenie kadry działu obsługi klienta. Dzięki temu zyskamy pewność, że pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem swoją kompetencją będą budować pozytywny wizerunek i markę naszej organizacji, co ma szanse przełożyć się na sukces biznesowy i komercyjny każdego przedsiębiorstwa